+ 420 725 058 141

Connectio: Společně tvoříme
budoucnost!

Design byl vypracován s jasným záměrem vystoupit z řady konkurenčních prodejců fotovoltaických elektráren a tepelných čerpadel. Jeho výrazným charakteristickým prvkem je fialové zvýraznění, které vnáší do celkového designu vitalitu a autentičnost. Fotografie byly pečlivě upraveny s důrazem na maximální barevnou saturaci, což výrazně podtrhuje estetický dojem a přitažlivost nabízených produktů. Celkově je celý design koncipován v prodejním a profesionálním duchu, který vzbuzuje důvěru a jistotu u zákazníků.

Barevná tonalita

Barevná tonalita je odvozena z loga společnosti. Základ tvoří dvě primární barvy, které jsou hlavními prvky vizuální identifikace. Doplňkové barvy jsou vybrány na základě tonality a atmosféry prezentovaných fotografií, což umožňuje harmonickou integraci obrázků do celkového designového konceptu.

Typografie a propojení elementů

Práce s fotografiemi, piktogramy a typografií má za cíl jasně a profesionálně vyjádřit zaměření webové stránky. Fotografie komunikují s cílovou skupinou, piktogramy doplňují textové informace a typografie je snadno čitelná, což posiluje dojem profesionality a pomáhá uživatelům navigovat po stránce.

Práce s designem

Práce s designem webu zahrnuje použití doplňkové grafiky pro jednotlivé části stránky. Tato grafika kombinuje barevnost fotografií s vybraným stylem zvýraznění klíčových prvků na tematických obrázcích. Tím se vytváří harmonie mezi vizuálními prvky a zdůrazňují se důležité části stránky.

Sales materiály

K vylepšení komunikace s klienty a efektivnímu sběru poptávek byly vytvořeny rozmanité prodejní materiály, které zahrnují jak offline, tak online formáty. Tyto slouží nejen k prezentaci produktů a služeb, ale také k budování důvěry a zvýšení povědomí o značce.

Finální návrh a realizace webu

Nyní si můžete prohlédnout finální podobu webu, která svým čistým stylem jasně definuje klienta a jeho nabídku. Tento finální návrh a realizace přináší ucelenou prezentaci produktů a služeb klienta, zároveň také reflektuje jeho firemní identitu a hodnoty. Prostřednictvím elegantního a intuitivního designu je navíc zajištěno pohodlné procházení webem a snadné získání potřebných informací.

- Případová studie -

Projekt “Rohlíček Kovo” - Protože slovo dělá chlapa!

Petr se věnuje svému zaměstnání naplno. Je to tvrdá, manuální práce. Chce, aby jeho web a komunikace napříč kanály odrážely charakter projektu i jeho samotného. Ponořte se do Petrovy kovárny s námi…

- Případová studie -

Fortify: Aby byli všichni mazlíčci spokojeni.

Společnost Fortify se věnuje výrobě krmení pro domácí mazlíčky. Jejich prioritou je kvalita produktů a to jak pro zdravá zvířata, tak i pro ty, co potřebují speciální péči. To jsme chtěli, aby se odráželo i na jejich webu, kterému jsme zajišťovali především grafickou stránku.